wtorek, 16 grudnia 2014

Coraz bliżej święta!

Święta już lada moment! Już tylko 7 dni.

Uważam, że to czas na który każdy czeka z niecierpliwością. Rodzinna atmosfera, prezenty pod choinką i dużo jedzenia. Jak dla mnie: idealnie. Wczucie się w klimat świąt to nie mój problem. Od 1 grudnia czuję jak nadchodzą ogromymi krokami. W listopadzie miałam już gotowe wszytskie ozdoby..... Jedyne czego mi brakuje to śnieg (na który kiedy w końcu spadnie zacznę narzekać, ale to szczegół), który byłby idealnym dopełnieniem tego klimatu.


 Jeśli jednak wy jeszcze nie czujecie świąt a chcielibyście, proponuję kupić lub zrobić ozdoby świąteczne. Ja postanowiłam je zrobić sama. Wiecie ile daje to frajdy ? Kiedy wykonujecie pracę najlpeiej jeżeli w tle leci świąteczna piosenka lub film w świątecznym klimacie. Macie jakieś swoje ulubione? U mnie zawsze klasyk. Jeżeli piosenka to Wham - Last Christmas, jeżeli film Kevin sam w domu.  Tu możecie zobaczyć jakie ozdoby wykonałam w tym roku.



Kto kocha jeść zgłasza się w komentarzu! Nie żebym chciała Was doprowadzić do otyłości, ale kto nie skusi się na takie pyszności ? Można przygotować je samemu i zaprosić znajomych na wspólne oglądanie filmu. Jeżeli jesteście zbyt leniwi, żeby przygotować to wszystko samemu, zaproście kolegów/koleżanki wcześniej. Niech Wam pomogą. Dlaczego niby macie sami się z tym męczyć? :D


Czy udało mi się sprawić, że święta stały się wam bliższe?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz