wtorek, 16 grudnia 2014

To może na początek....

Wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Ola :) Mam 16 lat. To nie jest mój pierwszy raz tutaj i pewnie też nie ostatni, ale postanowiłam kolejny raz spróbować. Jednak tym razem blog nie będzie głównym zajęciem. Będzie to uzupełnienie mojej youtube'owej działalnośći. Zachęcam do odwiedzenia mojego kanału KLIK

Jestem typową nastolatką... moda i uroda to coś co mi się najbardziej podoba. Moja szafa jest pełna ciuchów, a kosmetyki nie mieszczą się w szufladach. Jednak to jest coś co kocham i sprawia mi przyjemność, więc pod żadnym względem ilość tych rzeczy mi nie przeszkadza. 

Tematy związane z modą i kosmetykami są najczęściej poruszane na moim kanale. Jendak często stawiam na jedzenie i praktyczne porady. Uważam, że dzięki temu na kanale nie wieje nudą i każdy może znaleźć coś dla siebie ;) 

Tak jak powiedziałam, blog będzie uzupełnieniem kanału. Dzięki temu będę mogła zamieszczać więcej informacji, o których nie opłaca się robić oddzielnego filmu. 

Obiecuję, że nie będziecie się tu nudzić. Zawsze będzie się coś działo :) Zachęciłam Was może chociaż troszkę ? :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz